Internetist tellimine

  • Kui palju pakivedu maksab?
Vaadake saatmise hinda meie kiire hinnaarvutuse abil: sisestage paki kaal ja mõõdud ning valige sihtriik. Vastuseks näidatakse mitmeid erinevate vedajate pakutavaid veovariante. Valige enda jaoks kõige sobivam variant ja jätkake tellimist.
  • Kuidas teenust tellida?
Kui tellite pakiveoteenust esimest korda, peate kõigepealt registreeruma. Kui olete seda teinud, saate pakiveoteenuseid tellima hakata. Kasutage meie lihtsat kiire hinnaarvutuse lahendust, et leida parima hinnaga pakkumisi paki toimetamiseks maailma mis tahes riiki.
  • Kas ma saan tellida telefoni teel?
Parima hinnaga pakkumiste võimaldamiseks ja eksituste vältimiseks ei paku me telefoni teel tellimise võimalust.
  • Kuidas teenuse eest tasuda?
Praegu on võimalik kasutada järgmisi makseviise: Paypal, SafetyPay, WebMoney, cashU, IngBank, Dexia ja ülekanne internetipangast.
  • Miks mul on vaja printerit?
Kui tellite pakiveoteenuseid Sendparcel.com, tuleb teil saadetud pakietiketid välja printida ja pakile kinnitada.
  • Tegin internetis andmeid sisestades vea. Kuidas seda parandada?
Võtke ühendust meie klienditoe personaliga või saatke oma taotlus otse meie veebilehelt, märkides, milliseid andmeid soovite muuta. Seepeale anname teile teada, kas saame neid muuta või tuleb teil teenus uuesti tellida. Palume seda teha kohe, kui märkate tehtud viga. 
  • Kuidas tellimust tühistada?
Tellimuse tühistamiseks võtke ühendust meie klienditoe personaliga või saatke taotlus otse meie veebilehelt. Tellimuse tühistamise korral tagastatakse pakiveoteenuse eest tasutud makse kliendi ettemaksekontole või pangakontole, kust ülekanne tehti. Tühistamise korral tuleb tasuda  5 euro suurune haldustasu.
  • Ma ei tea täpselt paki kaalu ja mõõtmeid.
Kui soovite tellida pakiveoteenust Sendparcel.com, siis on vaja neid andmeid teada. Kui esitate valeandmeid, peetakse teie pakk kinni ning teil tuleb tasuda nii hinnavahe kui ka haldustasu.
  • Kuidas tuleks saadetavaid esemeid kirjeldada?
Palume kirjeldada saadetise sisu võimalikult täpselt. Ärge märkige selle kohta lihtsalt „Kingitus”, sest toll võib saadetise selle sisu kindlakstegemiseks kinni pidada. Selle vältimiseks tuleks esitada iga saadetud eseme täpsem kirjeldus koos väärtuse ja kogusega, kui esemeid on rohkem kui üks.
  • Kui suure esemete väärtuse ma peaksin deklareerima?
Kasutage saadetise väärtuse deklareerimiseks sarnaste esemete hinda. Ärge märkige paki sisu väärtuseks null. Kui pakk läheb teel kaduma või saab kahjustada, peab teil olema võimalik saadetise väärtust dokumentidega tõendada.
Palume arvestada, et isiklike esemete väärtust on raskem tõendada ja seetõttu on need liigitatud hüvitamisele mittekuuluvate esemete rühma. Nende saatmine on lubatud, kuid ainult saatja riisikol, ning nende kadumise või kahjustumise korral ei saa kahjunõuet esitada.
  • Millal te alustate minu tellimuse töötlemist?
Tellimuste töötlemist alustatakse pärast makse laekumist. Pange tähele, et koostatud kuid tasumata tellimused salvestatakse samuti jaotises Minu tellimused. 
  • Kas pakute allahindlusi?
Jah. Kui klient tasub korraga vähemalt viie paki eest, saab ta viis protsenti allahindlust.
  • Kas pakute krediidiga tasumise võimalust?
Ei. Kõigi tellimuste eest tuleb tasuda ette. Kui soovite internetist tellides aega säästa, saate kasutada meie ettemaksekonto võimalust.