Pakkide pealekorje ja kättetoimetamine

  • Kas ma saan tellida pealekorje hommikuseks ajaks?
Pakke korjatakse peale ajavahemikus 8.00 kuni 18.00 olenevalt saatja asukohast (väikeasula/linn). Tavaliselt toimub pealekorje pärastlõunal. Täpsema pakile järeletuleku aja teadasaamiseks palume helistada teie valitud kullerfirma kohalikku esindusse.
  • Mis on viimane aeg, millal saab veel tellida pealekorjet samaks päevaks?
Tavaliselt võimaldab meie süsteem valida ainult pealekorje kuupäeva. Kui teie asukohas on võimalik valida ka pealekorje aega, saate seda teha tellimuse esitamise käigus. 
Kui soovite, et pakk lahkuks riigist veel samal päeval, saate selle viia kullerfirma lähimasse teeninduspunkti. Klõpsake siin, et vaadata, kuhu ja mis ajani on võimalik pakke ära anda. 
  • Kas toimetate kohale välisriigist tulnud saadetisi?
Jah, veebilehel Sendparcel.com saab tellida ka imporditeenuseid. Kerige meie hinnakalkulaatori riikide rippmenüüs allapoole, et valida teise saatja riik; muus osas toimub tellimine tavapärasel moel. Enne imporditeenuse tellimist leppige välismaal asuva saatjaga kokku paki pealekorje kuupäev ning küsige temalt paki täpset kaalu ja mõõtmeid. 
  • Milliseid pakke kuller vastu võtab?
Kullerid võtavad vastu kaste, kirjaümbrikke, Jiffy- ja eripakendeid, mida meie partnerid pakiveoks pakuvad. Pidage meeles, et kõik saadetavad esemed peavad olema turvaliselt ja nõuetekohaselt pakendatud. Kasulikke pakendamisnõuandeid leiate siit
Kui kulleri saabumise ajal ei ole saadetis valmis, ei võeta seda vastu, nii et teil tuleb tellida pealekorje järgmiseks tööpäevaks ja maksta lisatasu pealekorjepäeva muutmise eest.
  • Mis on hiliseim aeg, millal kuller võib mu saadetisele järele tulla?

Tavaliselt käivad kullerid saadetistel järel kella 17.00 või 18.00ni. Kui märkate, et kell on saanud juba 17.00 ja kuller ei ole veel saabunud ega teile oma hilinemisest teatanud, palume võtta ühendust Sendparcel.com klienditoega.

  • Kas ma saan hüvitist, kui kuller ei tule minu pakile õigel ajal järele?

Kõik Sendparcel.com pakutavad teenused sisaldavad paki sihtkoha aadressile toimetamise garantiid, aga mitte valitud päeval pealekorje garantiid. Sel põhjusel maksab Sendparcel.com teile raha tagasi üksnes juhul, kui kuller ei tule üldse pakile järele.

  • Kas Sendparcel.com võtab minuga ühendust, kui kuller ei tule minu pakile järele?

Sendparcel.com pakiveoteenuste vahendaja, mitte kullerfirma. Pakkide pealekorjega seotud probleemid on väga haruldased, aga kui midagi sellist peaks juhtuma, palume võtta kohe ühendust meie klienditoega, et saaksime järeletuleku oma partneritega kokku leppida.

  • Millistest kohtadest kuller pakke peale korjab?

Kuller tuleb pakile järele teie elukoha või töökoha aadressile tööajal. Kui klient on suurettevõte, peaks kuller saama paki kätte vastuvõtulauast. Pakile järeletulekuks määratud ajavahemik (kui see on valitav) peab olema vähemalt kaks tundi.

  • Kui kiiresti minu saadetis saajani jõuab?

Kui olete kiire hinnaarvutuse jaotises vajalikud andmed sisestanud, näete esialgset kättetoimetamise kuupäeva. Pange tähele, et kuvatud tähtajas ei ole arvestatud võimalike viivitustega, mis võivad tekkida seoses tollivormistuse või vääramatu jõu asjaoludega. 

  • Kas korduvad kättetoimetamiskatsed on tasulised?
See sõltub teie valitud kullerist. TNT rahvusvaheline kuller ei küsi korduvate kättetoimetamiskatsete eest tasu, kuid kui valite VENIPAKi, ITELLA, GLS tuleb paki teise ja kolmanda kättetoimetamiskatse eest tasuda juba makstud tasuga võrdne summa. Kui saajat ei ole võimalik leida, peab paki tagastamise eest tasuma saatja.