KKK
Kui palju see maksab?
Internetist tellimine
Pealekorje ja kättetoimetamine
Sildid
Üldised küsimused
Kadunud ja lõhutud saadetised
Imporditeenused
Pakke korjatakse peale ajavahemikus 8.00 kuni 18.00 olenevalt saatja asukohast (väikeasula/linn). Tavaliselt toimub pealekorje pärastlõunal. Täpsema pakile järeletuleku aja teadasaamiseks palume helistada teie valitud kullerfirma kohalikku esindusse.
Tavaliselt võimaldab meie süsteem valida ainult pealekorje kuupäeva. Kui teie asukohas on võimalik valida ka pealekorje aega, saate seda teha tellimuse esitamise käigus.
Kullerid võtavad vastu kaste, kirjaümbrikke, Jiffy- ja eripakendeid, mida meie partnerid pakiveoks pakuvad. Pidage meeles, et kõik saadetavad esemed peavad olema turvaliselt ja nõuetekohaselt pakendatud. Kasulikke pakendamisnõuandeid leiate siit.
Kui kulleri saabumise ajal ei ole saadetis valmis, ei võeta seda vastu, nii et teil tuleb tellida pealekorje järgmiseks tööpäevaks ja maksta lisatasu 3 EUR pealekorjepäeva muutmise eest.
Tavaliselt käivad kullerid saadetistel järel kella 17.00 või 18.00ni. Kui märkate, et kell on saanud juba 17.00 ja kuller ei ole veel saabunud ega teile oma hilinemisest teatanud, palume võtta ühendust Sendparcel.com klienditoega.
Kõik Sendparcel.com pakutavad teenused sisaldavad paki sihtkoha aadressile toimetamise garantiid, aga mitte valitud päeval pealekorje garantiid. Sel põhjusel maksab Sendparcel.com teile raha tagasi üksnes juhul, kui kuller ei tule üldse pakile järele.
Sendparcel.com on pakiveoteenuste vahendaja, mitte kullerfirma. Pakkide pealekorjega seotud probleemid on väga haruldased, aga kui midagi sellist peaks juhtuma, palume võtta kohe ühendust meie klienditoega, et saaksime järeletuleku oma partneritega kokku leppida.
Ei. Tollimakse tasutakse vastavalt saaja riigi seadustele. Kui saaja riigi seaduste kohaselt tuleb tasuda tollimaksu, võtavad tolliametnikud ühendust otse saajaga. Meie selles protsessis ei osale.
Euroopa Liidus liikuvate saadetiste pealt tollimaksu ei tasuta.
Kuller tuleb pakile järele teie elukoha või töökoha aadressile tööajal. Kui klient on suurettevõte, peaks kuller saama paki kätte vastuvõtulauast. Pakile järeletulekuks määratud ajavahemik (kui see on valitav) peab olema vähemalt kaks tundi.
See sõltub teie valitud kullerist. TNT, OMNIVA, ITELLA ja GLS rahvusvahelised kullerid ei küsi korduvate kättetoimetamiskatsete eest tasu, kuid kui valite VENIPAKi tuleb paki teise ja kolmanda kättetoimetamiskatse eest tasuda juba makstud tasuga võrdne summa. Kui saajat ei ole võimalik leida, peab paki tagastamise eest tasuma saatja.
Kui olete kiire hinnaarvutuse jaotises vajalikud andmed sisestanud, näete esialgset kättetoimetamise kuupäeva. Pange tähele, et kuvatud tähtajas ei ole arvestatud võimalike viivitustega, mis võivad tekkida seoses tollivormistuse või vääramatu jõu asjaoludega.
Saatmise hinda on lihtne arvutada meie kiire hinnaarvutuse abivahendiga: sisestage lihtsalt oma saadetise kaal ja mõõdud. Pidage meeles, et kõigi teenuste puhul kasutatakse hinna arvestamiseks tegelikku kaalu või mahukaalu olenevalt sellest, kumb on suurem.