KKK
Kui palju see maksab?
Internetist tellimine
Pealekorje ja kättetoimetamine
Sildid
Üldised küsimused
Kadunud ja lõhutud saadetised
Imporditeenused
Maksimaalne hüvitissumma kahju või kadumise korral sõltub sellest, millise kindlustuse te broneerimisel valisite.
Kõik Sendparcel.com pakutavad teenused (välja arvatud Deutsche Post, USPS ja Lietuvos paštas) pakuvad standardset kindlustust kuni 100 euro ulatuses. Kui teie pakk on väga kallis/väärtuslik, soovitame sõlmida lisakindlustuse, mis katab kogu saadetava kauba väärtuse. Te peate nõude esitamise ajal esitama tõendi paki väärtuse kohta. Kui esitate ainult müügidokumendid (arved), võib Sendparcel.com hüvitada kuni 70% kahjustatud või kaotatud eseme müügihinnast või turuväärtusest, kuid mitte rohkem kui 499 eurot.
Standard- ja täiendav pakikindlustus ei ole kättesaadav Deutsche Posti, USPSi ja Leedu Posti teenuste puhul. Paki kahjustumise/kaotamise korral on võimalik hüvitada kuni 40 eurot Deutsche Posti jälgimisega teenuste puhul (Deutsche Posti jälgimiseta teenuste puhul ei ole võimalik hüvitist maksta) vastavalt pakiautomaatide eeskirjadele. Paki kahjustumise/kaotamise korral on USPS Economy teenuste puhul maksimaalne hüvitis kuni 90 eurot. Paki kahjustumise/kaotamise korral ei ole võimalik saada hüvitist Lietuvos Pasti teenuste puhul.
Veenduge, et saadetavad esemed ei ole keelatud või hüvitamisele mittekuuluvate esemete nimekirjas. Vastasel korral lisakindlustus ei kehti. Selliste esemete saatmine toimub oma riisikol.
- pakendi foto ja kirjeldus,
- paki sisu kujutav foto,
- paki kahjustust tõendav dokument (või selle koopia), mis on täidetud koos kulleriga,
- ostu tõendav dokument (arve või kviitung), millelt on näha paki sisu väärtus,
- ametliku remondikeskuse aruanne, millele on märgitud eseme parandamise maksumus või märkus, et eset ei saa parandada (paki kahjustuse korral).
„Sendparcel“ vaatab läbi kliendi kirjaliku pretensiooni saadetise kaotsimineku, kahjustumise jms kohta ning annab pretensioonile kirjaliku vastuse taotleja (kliendi) määratud aadressil (sh e-posti aadressil) niipea kui võimalik – hiljemalt 30 tööpäeva jooksul alates kirjaliku pretensiooni koos kõigi pretensiooni läbivaatamiseks ja otsuse tegemiseks vajalike dokumentidega kättesaamise kuupäevast.
Erandjuhtudel, kui saadetis saadeti LP EXPRESSi või Deutsche Posti vahendusel, võib pretensiooni läbivaatamine võtta aega kuni 90 kalendripäeva.
Logige sisse oma „Sendparcel“ kontole, avage nõudevorm ja lisage järgmised nõutavad dokumendid:
- pakendi foto ja kirjeldus,
- paki sisu kujutav foto,
- paki kahjustust tõendav dokument (või selle koopia), mis on täidetud koos kulleriga,
- ostu tõendav dokument (arve või kviitung), millelt on näha paki sisu väärtus,
- ametliku remondikeskuse aruanne, millele on märgitud eseme parandamise maksumus või märkus, et eset ei saa parandada (paki kahjustuse korral).
Kõik Sendparcel.com poolt pakutavad teenused (välja arvatud Deutsche Post, USPS ja Lietuvos paštas) pakuvad võimalust saada kuni 100 euro suurust hüvitist paki kaotamise/kahjustamise korral. Kui pakk on väärtuslik, soovitame teil teenuse tellimisel sõlmida lisakindlustus. Teenuse maksumus on 2% kindlustussummast, kuid mitte vähem kui 11,60 eurot (+ käibemaks, kui see on kohaldatav). Lisakindlustuse väärtus ei tohi ületada saadetise deklareeritud väärtust.
Standard- ja lisakindlustus ei kehti Deutsche Posti, USPSi ja Leedu Posti puhul. Paki kahjustumise/kaotamise korral on võimalik hüvitada kuni 40 eurot Deutsche Posti jälgimisega teenuste puhul (Deutsche Posti jälgimiseta teenuste puhul ei ole hüvitamine võimalik) vastavalt paki eeskirjadele. Paki kahjustumise/kaotamise korral on USPS Economy teenuste puhul maksimaalne hüvitis kuni 90 eurot. Paki kahjustumise/kaotamise korral on võimalik saada hüvitist kuni 40 eurot Leedu Posti allkirjastatud teenuste eest. Leedu Posti jälgimisega teenuste puhul hüvitist ei maksta.
Veenduge, et saadetavad esemed ei ole keelatud või hüvitamisele mittekuuluvate esemete nimekirjas. Vastasel korral lisakindlustus ei kehti.